faq

Na każdą wizytę pacjent powinien się zapisać po wcześniejszym ustaleniu terminu wizyty  (telefonicznie). Pacjenci zapisywani  są przez personel pracujący na rejestracji. Rejestracja po przeprowadzeniu wstępnego wywiadu szacuje ile czasu zarezerwować na wizytę. Na standardową, wizytę pierwszorazową wizytę przeznaczamy 45 minut,  na pozostałe wizyty i kontynuację leczenia są wyznaczane indywidualne długości wizyt. Lekarz ani rejestracja nie udziela konsultacji dotyczących wariantów leczenia przez telefon.

Każda wizyta potwierdzana jest 1 dzień wcześniej przed zaplanowana wizytą przez Rejestrację Kliniki poprzez kontakt telefoniczny. W przypadku braku możliwości skontaktowania się, wysyłana jest wiadomość SMS z prośbą o potwierdzenie wizyty do godz 14:00. W przypadku braku jakiejkolwiek informacji zwrotnej umówiona wizyta zostaje skrócona do 30 minut lub anulowana (w zależności od decyzji lekarza). Jeżeli z jakiejś przyczyny nie mogą państwo przybyć na umówioną wizytę prosimy o jak najszybsze powiadomienie o tym Rejestrację Kliniki.

Spóźnienia na wizytę powyżej 15 minut są traktowane jako rezygnacja z wizyty. Po tym czasie przyjmowany jest kolejny zapisany pacjent lub ponadplanowy pacjent z bólem. Istnieje możliwość przyjęcia Pacjenta spóźnionego pod warunkiem zgody lekarza, bądź po wszystkich planowych Pacjentach w danym dniu.

W interesie pacjenta jest powiadomienie gabinetu o rezygnacji z umówionej  wizyty. Prosimy o odwołanie wizyty 1 dzień wcześniej, a w nagłych wypadkach (np. choroba) przynajmniej w dniu wizyty parę godzin wcześniej. Dzięki temu, inny Pacjent wymagający opieki stomatologicznej  będzie mógł skorzystać z tego zwolnionego w grafiku miejsca. Dodatkowo przyczynimy się do skrócenia kolejki oczekujących Pacjentów na kolejną wizytę, co leży w interesie wszystkich Pacjentów.

Pierwszeństwo mają osoby zapisane na wizytę. Zależy nam na dobrej organizacji pracy kliniki, szanujemy czas naszych pacjentów i staramy się nie dopuszczać do opóźnień w ich przyjmowaniu. Niestety czasami występują nieprzewidziane sytuacje i niektóre zabiegi się przedłużają (nawet standardowego leczenia nie można precyzyjnie zaplanować w określonych ramach czasowych). Może się, więc zdarzyć, że zabieg się przedłuży i kolejny pacjent zostanie przyjęty z pewnym opóźnieniem. Za co z góry przepraszamy i prosimy, aby pacjenci mieli przygotowaną odpowiednią rezerwę czasową na wizytę i ze zrozumieniem podchodzili do kilkunastominutowych opóźnień. Oprócz wykonania zaplanowanych na dany dzień zabiegów możemy przyjąć ponadplanowo pacjentów z powikłaniami bólowymi (zazwyczaj ma to miejsce pomiędzy Pacjentami bądź w miejscu powstania luki w grafiku pracy danego lekarza).

W  gabinecie uznajemy następujące formy płatności: gotówka, karta płatnicza, raty (po spełnieniu wymaganych formalności, w momencie zaksięgowania środków na koncie). Istnieje możliwość płatności przelewem (przedpłaty) jedynie w przypadku jeżeli przelew zostanie zaksięgowany na koncie bankowym kliniki dzień przed wizytą.

Zależy nam na dobrej organizacji pracy placówki i dokładamy wszelkich starań, aby opóźnienia w obsłudze się nie zdarzały. Natomiast jeżeli do nich dochodzi – prosimy o wyrozumiałość, gdyż znaczna część rzeczy zależy od Ciebie – Pacjencie. Jeżeli masz jakieś sugestie odnośnie pracy naszej kliniki, prosimy poinformuj nas za pomocą formularza

Szanowny Pacjencie, prosimy:

  1. jeśli nie możesz przyjść do placówki w umówionym terminie – poinformuj nas o tym jak najwcześniej,
  2. jeśli cierpisz na nagłe dolegliwości bólowe najpierw zadzwoń i zapytaj, czy możliwe jest Twoje przyjęcie,
  3. pamiętaj, że bezwzględne pierwszeństwo przyjęć mają Pacjenci zapisani na wizytę,

Dobrze zorganizowana praca daje możliwość wykonywania świadczeń stomatologicznych na poziomie satysfakcjonującym zarówno Pacjenta, jak i cały personel.

Potrzebujesz więcej informacji?

ZADZWOŃ